آموزش آشپزی | در منزل | غذا های جدید

بانک آموزش درست کردن غذا و دسر های ایرانی و خارجی | چطوری آشپزی کنم؟

پنکیک ها

آموزش درست کردن پنکیک شکلاتی

پنکیک شکلاتی

مواد لازم:
◽️آرد ………۱ ‌ پیمانه
◽️شیر گیاهی یا آب ……… ۱ پیمانه
◽️پودر کاکائو……….حدود ۲ ق‌غ
◽️روغن گیاهی……….حدود ۱ ق‌غ
◽️شکر………. حدود ۱/۲و ۱ ق‌غ
◽️بیگینگ‌پودر………حدود ۱ق‌چ
◽️سرکه‌سفید………….حدود ۱ ق‌غ
◽️وانیل………. نوک چاقو
◽️سس شکلاتی……در صورت تمایل

همهٔ مواد را در ظرفی ریخته و ترکیب می‌کنیم.
تابه‌ای نچسب را چرب کرده و روی شعلهٔ کم می‌گذاریم و از مایه حدود یک ملاقهٔ کوچک برای هر پنکیک ریخته و هر وقت شروع به حباب زدن کرد، آن را برمی‌گردانیم تا سمت دیگرش هم بپزد.
در نهایت می‌توانید روی آن میوه‌های تازه یا یخ‌زده و انواع مغزها ریخته و به همراه سس شکلاتی و نوشیدنی مورد علاقه‌تان نوش جان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش آشپزی ساده

سایت آموزش اشپزی ، یکی از بهترین مرجع های آموزش کامل اشپزی هست که شما می تونید با کمترین امکانات غذا های متنوع و خوشمزه ای رو بپزید

زرین لینک

آموزش آشپزی ایرانی رایگان

اگر به پختن غذا های محلی ایرانی علاقه خاصی دارید ، میتونید به دسته بندی غذا های ایرانی مراجعه کنید و با دیدن اموزش های جدید و کم هزینه آشپزی ایرانی رو یاد بگیرید ، به عنوان مثال قرمه سبزی بپزید که بوش تا 7 تا کوچه اون طرفتر هم بپیچه

اشپزی اسان و کم هزینه + اموزش اشپزی در خانه

در منزلتون با کمترین امکانات ، یک غذای خوشمزه آماده کنید ، کی دلش نمیخواد بهترین دست پخت رو داشته باشه؟ ، قطعا شما تبدیل میشید به بهترین آشپز محلتون چون با کمترین امکانات و بصورت ساده غذایی درست میکنید که ادم انگشتاشو هم مبخوره کافیه غذای مورد نظر رو انتخاب کنید و آموزش آشپزی همون غذا رو در خانه ببنید و شروع کنید به پختنش ، راستی نظرات هم فراموش نشه!!!