آموزش آشپزی | در منزل | غذا های جدید

بانک آموزش درست کردن غذا و دسر های ایرانی و خارجی | چطوری آشپزی کنم؟

دسته‌بندی نشده

تارت خرما از تارت های خوش طعم و خوشمزه استارت خرما و گردو جدا از خوشمزه بودنش خی…

[ad_1]

تارت خرما از تارت های خوش طعم و خوشمزه اس👌🏻
تارت خرما و گردو جدا از خوشمزه بودنش خیلی خیلی مفید و مقویه…
این دسر طبع گرمی داره و خیلی ذائقه ما ایرانی ها سازگاره🤌🏻

تخم مرغ ۱ عدد
وانیل‏ نصف قاشق چای خوری
آرد ۳۰۰ گرم
نمک ۱/۸ قاشق چای خوری
کره ۱۰۰ گرم
شکر ۱۰۰ گرم
ماست‏ ۲ قاشق غذا خوری
مواد داخل تارت:
شکر ۴ قاشق سوپ خوری
تخم مرغ ۲ عدد
رنده پوست پرتقال نصف قاشق چایخوری
آرد ۳ قاشق غذا خوری
خرما ۱۵ عدد
پودر بادام ۷۰ گرم
ارده ۲ قاشق غذاخوری
بادام پرک شده به مقدار لازم
.
کره و شکر رو هم بزنید تا خوب با هم مخلوط بشن (میتونید از غذاساز استفاده کنید) حالا تخم مرغ رو بهش اضافه کنید. حالا آرد، بکینگ پودر و وانیل رو با هم مخلوط و الک کنید و کم کم به مواد تخم مرغی اضافه کنیپ و با نوك انگشت مايه آردی رو با تخم‌ مرغی مخلوط كنيد تا خمير نرمی به دست بیاد.حالا‌ خمیر رو به داخل نایلون بزارید و به مدت نیم ساعت داخل یخچال بزارید تا استراحت کنه.
برای مواد داخلی تارت تخم‌مرغ‌ها رو داخل یک كاسه‌ بشكنيد و خرما پوست گرفته شده، شكر، پوست پرتقال، پودر بادام و ‌ارده رو به اون اضافه کنید و مخلوط كنيد. حالا سه قاشق غذاخوری آرد رو اضافه کنید و باز با همزن مخلوط كنيد. حالا قالب تارت رو آماده کنید و چرب كنيد. خمير رو داخل قالب چرب‌شده پهن كنيد. روي خمير رو بپوشونید و مواد داخل تارت رو آماده كنيد.
مواد آماده شده رو روی خمير بریزید و با پشت قاشق صاف كنيد. حالا بادام پرک شده رو روی تارت بریزید،فر رو با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن كنيد تا گرم بشه.
تارت رو در فر به مدت ۳۵ دقيقه قرار بدید. بعد تارت رو از فر بيرون بیارید و روی سطح تارت رو با قلم‌مو مارمالاد یا عسل گرم‌شده بماليد و بعد دوباره داخل فر بزارید تا روي تارت طلایی بشه.

براے دوستـ😍ـات فـوروارد ڪن😋و لایک یادت نره❤️➡️
🆔 @Cooking1

[ad_2]
View Source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش آشپزی ساده

سایت آموزش اشپزی ، یکی از بهترین مرجع های آموزش کامل اشپزی هست که شما می تونید با کمترین امکانات غذا های متنوع و خوشمزه ای رو بپزید

زرین لینک

آموزش آشپزی ایرانی رایگان

اگر به پختن غذا های محلی ایرانی علاقه خاصی دارید ، میتونید به دسته بندی غذا های ایرانی مراجعه کنید و با دیدن اموزش های جدید و کم هزینه آشپزی ایرانی رو یاد بگیرید ، به عنوان مثال قرمه سبزی بپزید که بوش تا 7 تا کوچه اون طرفتر هم بپیچه

اشپزی اسان و کم هزینه + اموزش اشپزی در خانه

در منزلتون با کمترین امکانات ، یک غذای خوشمزه آماده کنید ، کی دلش نمیخواد بهترین دست پخت رو داشته باشه؟ ، قطعا شما تبدیل میشید به بهترین آشپز محلتون چون با کمترین امکانات و بصورت ساده غذایی درست میکنید که ادم انگشتاشو هم مبخوره کافیه غذای مورد نظر رو انتخاب کنید و آموزش آشپزی همون غذا رو در خانه ببنید و شروع کنید به پختنش ، راستی نظرات هم فراموش نشه!!!