آموزش آشپزی | در منزل | غذا های جدید

بانک آموزش درست کردن غذا و دسر های ایرانی و خارجی | چطوری آشپزی کنم؟

دسته‌بندی نشده

شکلات هندوانه نیاز داریم به چهار رنگ شکلات؛ شکلات قرمز، شکلات سبز، شکلات تلخ، شک…

[ad_1]

شکلات هندوانه 😋

نیاز داریم به چهار رنگ شکلات؛ شکلات قرمز، شکلات سبز، شکلات تلخ، شکلات سفید.
ابتدا شکلات تلخ رو ذوب می‌کنیم به روش بن‌ماری (که توی پست‌های قبل توضیح داده‌م نکاتش رو) و داخل قیف می‌ریزیم. کف قالب سیلیکونی با طرح دلخواه رو با این شکلات، شکل هسته‌های هندوانه رو رسم می‌کنیم.
اجازه می‌دیم در دمای محیط ببنده.

❣️نکته‌ی اول و مهم درست‌کردن این شیرینی👇 اجازه بدین شکلات در دمای محیط ببنده و نذارینش داخل یخچال. چون هربار که قالب داخل یخچال بره، برای سری بعدی سرمای قالب باعث می‌شه شکلاتی که می‌ریزین، قبل از پخش‌شدن به‌سرعت ببنده و سفت بشه و کارتون رو خراب کنه.
تا هسته‌های هندوانه خشک بشن، شکلات قرمز رو ذوب می‌کنیم و داخل قیف می‌ریزیم. ۲/۳ از حجم قالب رو با شکلات قرمز پر می‌کنیم.

❣️نکته‌ی دوم در درست‌کردن این شکلات❣️👇 هر لایه‌ی شکلات رو که داخل قالب پایپ می‌کنیم، حسابی قالب رو مطابق فیلم به سطح کار می‌کوبیم تا حباب‌های هواش خارج بشن. اگر این کار رو نکنیم، ممکنه بعد از خارج‌کردن شکلات روی سطحش منافذ و حفره‌های خالی افتاده باشن.
اجازه می‌دیم شکلات قرمز هم در دمای محیط بمونه تا ببنده. در این بین، شکلات سفید رو ذوب کرده و در قیف می‌ریزیم. بعد روی سطح شکلات قرمز که کامل خودش رو گرفته، شکلات سفید رو پایپ کرده و دوباره قالب رو چندبار به سطح کار می‌کوبیم و می‌ذاریم در دمای محیط خودش رو بگیره.
شکلات سبز رو هم طبق مراحل بالا آب کرده و در قیف ریخته و در نهایت روی لایه‌ی سفید که سفت شده، پایپ می‌کنیم. قالب رو به سطح کار کوبیده و ۳۰-۴۰ دقیقه در دمای محیط به حال خودش می‌ذاریم تا شکلات‌ها کامل ببندن. بعد از قالب خارج کرده و در ظرف سرو می‌چینیم.
براے دوستـ😍ـات فـوروارد ڪن😋و لایک یادت نره❤️➡️
🆔 @Cooking1

[ad_2]
View Source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش آشپزی ساده

سایت آموزش اشپزی ، یکی از بهترین مرجع های آموزش کامل اشپزی هست که شما می تونید با کمترین امکانات غذا های متنوع و خوشمزه ای رو بپزید

زرین لینک

آموزش آشپزی ایرانی رایگان

اگر به پختن غذا های محلی ایرانی علاقه خاصی دارید ، میتونید به دسته بندی غذا های ایرانی مراجعه کنید و با دیدن اموزش های جدید و کم هزینه آشپزی ایرانی رو یاد بگیرید ، به عنوان مثال قرمه سبزی بپزید که بوش تا 7 تا کوچه اون طرفتر هم بپیچه

اشپزی اسان و کم هزینه + اموزش اشپزی در خانه

در منزلتون با کمترین امکانات ، یک غذای خوشمزه آماده کنید ، کی دلش نمیخواد بهترین دست پخت رو داشته باشه؟ ، قطعا شما تبدیل میشید به بهترین آشپز محلتون چون با کمترین امکانات و بصورت ساده غذایی درست میکنید که ادم انگشتاشو هم مبخوره کافیه غذای مورد نظر رو انتخاب کنید و آموزش آشپزی همون غذا رو در خانه ببنید و شروع کنید به پختنش ، راستی نظرات هم فراموش نشه!!!